Известие

Collapse
No announcement yet.

Абе нема ми тоците......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    колега кво направи с тоците, фана ли ги от де се губят
    Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
    Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
    Горе главата, нищо че е празна...

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
      колега кво направи с тоците, фана ли ги от де се губят
      Ми категорично не съм, но мисля че е нещо с плафоните, щото като махнах двата задни и показанията паднаха драстично, въпреки че явно пак са над нормата.....пробвах на свален модул на външната аларма, пробвах и с свалено ЦД, но няма разлика.....
      Мисля си ако на тоя бушон и верига са запалка, цд, плафони, имобилайзер, централно и аларма, дали мога примерно да махна поединично всяка подверига, за да видим на коя ще отчете спад - иначе като им е махнат бушона, всичко е ок - 0.01......
      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

      Comment


      • #48
        То вероятно и часовника е на този кръг.Ама аз все си мисля за плафоните дето казваш, как ще ти вдигнат консумацията след като не свети нищо,нали със затворени врати мериш все пак,някак си няма логика.Абе ако поразсъждаваме малко логически: какво остава включено - аларма,часовник,сиди-то,централното заключване, за друго не се сещам
        ааа за запалката мисля че се бъркаш,щото трябва да се даде на контакт за да ти работи запалката,така че тя отпада от заподозрените
        Last edited by mirchozo; d.m.y г., 19:09.
        Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
        Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
        Горе главата, нищо че е празна...

        Comment


        • #49
          а ти пробвал ли си дали изгасва тоя плафон в багажника след като го затвориш
          Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
          Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
          Горе главата, нищо че е празна...

          Comment


          • #50
            Верно, плафона в багажника го забравих - днес ме мързи, утре ще замеря със и без него....иначе си изгася май, щото ако държа дълго време капака отворен и изгасва след време, иначе не съм се затварял скоро в багажника за да видя изгасва ли, ще взема да монтирам жената там да гледа.......кое управлява времето през което те са цъкнати, щото изтгасят след време......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #51
              E нема ли батон , че се налага да затваряш горката жена вътре ?
              Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
              Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
              Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                Не.....ама ей сега ще го пробвам.....
                Значи при затворени врати след 25 сек ми показва 0.17 - 0.18, като отворя шоф, и пак същото.....
                Като са ти монтирали алармата може да са ти сложили и на предния капак бутон(датчик за отваряне)...?Като мериш и той трябва да е натиснат - все едно е затворен капака.

                П.П.Каква марка ти е алармата?
                Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                Comment


                • #53
                  е че кво пречи,командата "марш колиба", и после към 20-30мин ще се прави че не може да се отвори
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Ilko Ivanov Покажи съобщение
                    Като са ти монтирали алармата може да са ти сложили и на предния капак бутон(датчик за отваряне)...?Като мериш и той трябва да е натиснат - все едно е затворен капака.

                    П.П.Каква марка ти е алармата?
                    Ще го пробвам сега и това барабар с откачен плафон отзад.....
                    Алармата е -Huatai HT-800D
                    http://forum.ecoustics.com/bbs/messages/4/292325.html
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #55
                      Значи сега мерих при откачен заден плафон - 0.21.....закачам го - 0.17.....Дали прекъсвача на предния капак е вкл или изкл няма значение - все 0.17 си показва.....значи да уточня - откачам минусовата клема, и меря между минуса на акум, и минусовата клема......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #56
                        не се занимавай с крушки
                        те не могат да изхарчат толко ток
                        то с смята лесно

                        при теб е аларма и/или централно или някое сериозно окъсяване
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #57
                          е нал намери от кой бушон е отвори сега схема и виж на тоз бушон ко е вързано. ако имаш окъсяване по веригата колкото и да изключваш ефект нема да има.
                          Гипотеза о боге дает ни с чем не сравнимую возможность абсолютно все понять, абсолютно ничего не узнавая
                          sprint tropheo
                          155/1.8
                          156/2.0 Selespeed

                          Comment


                          • #58
                            Колеги за какво сериозно окъсяване говорите не мога да разбера,нали се сещате че 0.17А е мнооооого ама мнооого далеч от ток на късо съединение.Пък и при "сериозно окъсяване" ще изгори предпазител.Колега Ферарист,ти нямаше ли газов инж.? Аре сега да видим всички постоянни консуматори: аларма,централно,часовник,СиДи,газов инж.,сякаш станаха доста....Все си мисля че проблема ще е между тия неща някъде.
                            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                            Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                            Горе главата, нищо че е празна...

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                              Колеги за какво сериозно окъсяване говорите не мога да разбера,нали се сещате че 0.17А е мнооооого
                              да само дето е 0,58А
                              Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от mirchozo Покажи съобщение
                                Пък и при "сериозно окъсяване" ще изгори предпазител.
                                Само че бушона гори последен .
                                И нали се сещаш че при 0,17А бушона си няма идея че някъде има късо - ако има .
                                Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                                Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                                Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                                Comment

                                Working...
                                X